Shining Morning Yoga

Η πρωινή πρακτική προσφέρει ενέργεια, δύναμη, κινητοποιεί τα ζωτικά όργανα και ξυπνά το νου!

Το μάθημα αυτό περιλαμβάνει pranayama, όπως ονομάζεται ο έλεγχος της αναπνοής στα σανσκριτικά, asana, όπως ονομάζονται οι διάφορες θέσεις στη γιόγκα, που ξυπνούν και τονώνουν το σώμα και διαλογισμό.
Οφέλη της πρωινής πρακτικής:
• Ρυθμίζει τον ύπνο και εξισορροπεί τις ορμόνες
Η πρωινή πρακτική έχει θετική επίδραση στο ενδοκρινικό σύστημα το οποίο είναι υπεύθυνο για τη συντήρηση και λειτουργία του οργανισμού μέσω των ορμονών και των αδένων. Συγκεκριμένες θέσεις στη γιόγκα διεγείρουν την επίφυση που εκκρίνει την ορμόνη μελατονίνη που ρυθμίζει τον ύπνο.
• Βοηθά να φτιάξουμε μια υγιή ρουτίνα
Οι περισσότεροι από μας ζούμε μια πολυάσχολη ζωή, οι μέρες μας είναι γεμάτες και ο ελεύθερος χρόνος ελάχιστος και πολύτιμος! Είναι λοιπόν κατανοητό να είναι δύσκολο να χωρέσει ένα μάθημα γιόγκα μέσα στη μέρα και το βράδυ να είμαστε κουρασμένοι, γεγονός που μας αποτρέπει από το να ασκηθούμε. Κάνοντας την πρακτική 7 – 8 το πρωί είναι μια ανακούφιση! Το αίσθημα της αυτό-ενδυνάμωσης που προέρχεται από την πειθαρχία που έχουμε να δημιουργήσουμε μια υγιή ρουτίνα, φέρνει αυξημένη ψυχική δύναμη και σε άλλους τομείς της ζωής μας.
• Δημιουργεί μια πιο ειρηνική, ήρεμη και γειωμένη μέρα
Η πρωινή πρακτική μπορεί να μας βοηθήσει να ρυθμίσουμε ολόκληρη την ημέρα που έχουμε μπροστά μας. Η σημασία του να είμαστε ήρεμοι και γειωμένοι πριν βγούμε στο χάος της καθημερινής ζωής δεν πρέπει να υποτιμάται. Το πρωινό μποτιλιάρισμα, ένα αγενές πρόσωπο ή ένας αρνητικός συνάδελφος θα πάψει να είναι ένα επιπλέον πρόβλημα, γιατί μπορούμε να θυμηθούμε να συνδεθούμε με την αναπνοή μας και να την ελέγχουμε. Το μυαλό είναι ο βασιλιάς του σώματος, αλλά η αναπνοή είναι ο βασιλιάς του νου. Κατά τη διάρκεια της πρωινής πρακτικής, ορίζουμε την πρόθεση μας και αυτό το κουβαλάμε μαζί μας όλη την ημέρα και μετά την έξοδο μας από το γιόγκα mat.
• Βελτιώνει τον μεταβολισμό
Ξεκινώντας τη μέρα με γιόγκα βελτιώνουμε την πέψη. Από τη στιγμή που το σώμα έχει μια επαρκή ποσότητα θρεπτικών ουσιών, θα αρχίσει να μεταβολίζει λίπη και υδατάνθρακες γρηγορότερα.
• Είναι μια καλή εναλλακτική της καφεΐνης
Τα συγκεκριμένα είδη αναπνοής που χρησιμοποιούμε στην πρωινή πρακτική, τονώνουν ολόκληρο το σώμα και στο μυαλό. Το φρέσκο οξυγόνο βοηθά να ξυπνήσει ο εγκέφαλος σα να έχουμε πιεί μια κούπα καφέ. Αλλά σε αντίθεση με τον καφέ ή το τσάι, η ενέργεια που αισθανόμαστε από τις βαθιές αναπνοές διαρκεί όλη μέρα! Η πρωινή πρακτική μας βοηθά να νιώθουμε περισσότερη ενέργεια και γείωση και έτσι μπορούμε να επιτύχουμε περισσότερα και να είμαστε πιο παραγωγικοί στην διάρκεια της μέρας. Ακόμα και τις μέρες που μπορεί να ξυπνάμε κουρασμένοι ή με λιγότερη ενέργεια, μόλις τελειώσουμε την εξηντάλεπτη πρακτική μας αυτό το συναίσθημα αλλάζει! Αρχίζουμε να νιώθουμε πιο ζωντανοί, ξεκάθαροι και με σκοπό χωρίς καν να χρειαζόμαστε τον καφέ!!!
Η κάθε μέρα είναι καινούργια και ξεχωριστή! Ας γίνει η πρωινή γιόγκα ρουτίνα, όπως και το βούρτσισμα των δοντιών…